waardeloze klantenservice

Van de vier bestellingen gingen er drie goed. Helaas ging de vierde hartstikke fout. En dan verwacht je service. Maar helaas!! je stuit op een vreselijk systeem van mailbehandeling en vervolgens kon de medewerkster slecht lezen en overzien wat haar aanbod om het vertrouwen te herstellen inhield. Want wat moet bijvoorbeeld een hydroplant zonder watermeter. Dan is ie waardeloos. Maar mevrouw vond het service om de niet geleverde meter te vergoeden. met tot gevolg dat ik, wilde ik iets aan de geleverde plant hebben, een nieuwe moest bestellen en de verzendkosten kon betalen. Niet zo slim die mevrouw. Vervolgens kan ze slecht rekenen en heb ik de niet geleverde artikelen maar deels in geld terug gekregen. Ik sta echt paf. Dit maak je niet veel mee. Enfin, de concurrent vaart er wel bij zullen we maar zeggen.

Zeer slecht en service van niks geen zaken mee doen krijg je spijt van

25 Juli bestelling gedaan van ruim 300 euro. Deze zou bezorgd worden op 6 augustus. 6 augustus geen planten ontvangen en ook geen track and tracé gekregen. Telefonisch contact gezocht werd aan gegeven dat ik 2 dagen niets wachten op duidelijkheid. Ik heb gelijk aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging en dat ik al lang genoeg heb gewacht. Dus aangegeven dat ze de bestelling maar moeten annuleren. Dit was in orde zei de vrouw en ik zou binnen 2 dagen een bevestiging van de annulering via mail ontvangen. Vervolgens hebben ze na mijn telefoontje mijn bestelling pas in behandeling genomen. Terwijl de levertijd al voorbij is en ik de hele bestelling via telefoon had laten annuleren. Ze houden zich dus niet aan de afspraken en doen gewoon wat ze willen. Helaas hebben ze pech want heb 't gesprek opgenomen en ben ook niet thuis om de planten te ontvangen. Als ik mijn geld niet terug krijg ga ik zeker naar het juridisch loket om er werk van te maken. Mijn advies bestel hier niks er zijn wel veel betere zaken die wel goede service leveren en gewoon de afspraken nakomen.

Onbereikbaar bedrijf die afspraken niet na komt

Alleen te bereiken via een receptie service. Die ook niets weten en zeggen ik stuur een e-mail. Binnen 48 uur reageren ze staat in de e-mail maar geen enkele reactie. Je krijgt geen track & trace code. Als je inlogt staat er afgehandeld zonder dat je iets krijgt. Niets bestellen!!!! Dit bedrijf bestaat of niet en is fake maar je betaald en krijgt nooit iets. Ook de onbereikbaarheid is zeer frusterend. Onder sommige reviews staat mail met 123planten. Maar je krijgt nooit een reactie.

Plant ondanks hitte, goed verpakt en in goede orde vandaag ontvangen.

Krijg betaalde bestelling gewoon niet

Vreemd dat de score hier veel hoger dan op trustpilot. Ik vind en herken me meer in de zeer slechte scoren en verhalen op trustpilot. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar 2 weken later nog niks ontvangen. Mailcontact redelijk, maar loze beloften en interne afschuiving van verantwoordelijkheden.

GEWOON GOED

Gewoon goed, kwaliteit, verpakking en informatie

Fijne webshop voor kamerplanten

Voor mij de webshop voor kamerplanten die ik lokaal niet kan vinden. De planten worden redelijk goed verpakt, een beetje losse aarde wat uit de potten valt tijdens de reis. Het is vaak even wachten tot ze binnen zijn maar het zijn wel mooie planten. Zeker blij mee!

geweldige service

ik woon 3 hoog zonder lift, de bezorger bracht hem onmiddelijk precies waar ik hem hebben wou, het was een plant van bijna 2 meter hoog, geweldig!

Ik heb 16 prachtige planten voor op kantoor ontvangen die prima verpakt en vers geleverd werden. Ze sloegen gelijk aan en staan nu te pronken in ons kantoor. Blij mee!

fantastisch

De planten en de pot zijn fantastisch. Helaas de bezorgdienst heel wat minder. Gelukkig heeft u alles goed verpakt zodat niets kapot kon gaan. Het was als cadeau en ze vond het heel mooi.

Waardeloze verzending.

Verpakt in veel te grote doos zodat artikelen tijdens verzending in de verpakking hebben rondgestuiterd. De betekenis van de zin "This side up" is de bezorgdienst volledig ontgaan. Resultaat:vier van de zes planten beschadigd ontvangen,alleen de twee grootste en zwaarste planten hebben de reis redelijk ongeschonden doorstaan. Planten zien er wel uit alsof ze voor verzending in orde waren;snel op zoek naar een betere verzendmethode lijkt mij.....

Goede kwaliteit...snelle en nette verzending

De planten waren precies zoals afgebeeld. Goed verpakt en nergens beschadigd. Potten waren kwa kleur overeenkomstig met foto. Ben erg erg blij mee.

Perfecte service

.......................

Mooie planten

Duidelijke overzichtelijke site, snelle levering en prachtige gezonde planten. Goed verpakt en zonder beschadigingen. Zeer tevreden.

Mooie planten

Erg mooie planten ontvangen. Ze staan in goede aarde en doen het, na ruim 6 weken , nog steeds goed. Ben er blij mee.

Super recommend

Great plants! Very quick delivery

Duidelijk, snel compleet

Alles is makkelijk te vinden en duidelijk. Snel te leveren niet te duur.

De plant is snel en een goed verpakt afgeleverd. Verders gaat het goed met de plant

zieke pruim

Ik heb eenzieke pruim ontvangen en de kersen hebben bevroren twijgen.De pruimbladeren zijn gekruld en willen niet groeien

mooie plant en goede levering

Ik was heel erg benieuwd of mijn bestelde monstera net zo mooi was als op de foto op de site.....niet is minder waar! Ik ben nu in het bezit van een prachtige monstera. Keurig verpakt en netjes op de gewenste dag geleverd. Super blij mee voor een hele nette prijs!

Planten waren goed verpakt en ze zijn echt heel mooi .

GEWELDIG

Helemaal geweldig. Prachtige plant.

Mooie en goede kwaliteit planten rui.e keuze goede service en snelle levering.

prachtig bonsai boompje

mooi bonsai boompje ion pot en goed verpakt , snel geleverd , top!

Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Middel Broekweg 33

2675 KC Honselersdijk

085 4012700

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.